Montag, 14. September 2020

G4_Jag-Progression-WEB-2020-SCENE


TRACKLIST:

01-g4_jag-black_coffee-SCENE
02-g4_jag-in_yo_bag-SCENE
03-g4_jag-progression-SCENE
04-g4_jag-ear_rock_2_harlem_(feat_flee_lord)-SCENE
05-g4_jag-late_august-SCENE

INFO:

ARTiST....:                    G4 Jag                                   
TiTLE.....:                      Progression                                         
GENRE.....:                   Hip Hop                                        
SOURCE....:                 WEB                                        
SiZE......:                       35,06 MB                                                     
QUALiTY...:                 kbps Joint-Stereo               
RiP DATE..:                  15.09.2020 

DOWNLOAD:

MIRROR 1 :


KLICK HERE KLICK HERE


MIRROR 2 :


KLICK HERE KLICK HERE

MIRROR 3 :

KLICK HERE KLICK HERE

BUY:

KLICK HERE KLICK HERE

SCENE MOB:

New G4 Jag Ep...DAMN..why is
this guy so fucking dope ?
MUST HAVE !
This flee lord collab IS ON FIRE !

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen